- Intra in Club5* si incepe sa economisest!
- Intra in club astazi
- Esti deja membru?Click aici
- Ai deja un cont?Autentificare
- Client nou?Creeaza cont nou
In cazul in care aveți intrebari legate de produsele sau serviciile noastre, vă rugam sa ne scrieți mai jos. Program 9:15-17:15 (L-V)
Noi asa credem. Multe!
Iti garantam ca pe parcursul fiecarui pas la cumparare, tranzactia ta este 100% sigura. Iti respectam intimitatea si ne angajam sa o protejam. Te rugam sa citesti Modalitati de plata, Termeni de confidentialitate si Termeni si conditii pentru a afla mai multe.
Poti sa scrii un comentariu despre produs foarte usor. Poti sa derulezi pagina in jos si sa faci click pe butonul „Scrie un comentariu“ si adaugi comentariul tau.
Poti lasa comentarii numai daca esti logat. Daca inca nu ai un cont, apasa aici pentru a crea unul.
Te rugam sa citesti Termeni si conditii pentru a afla despre conditiile juridice privitoare la trimiterea comentariilor.
Poti sa dai like la pagina noastra de Facebook facand clic aici. Multumim!
Poti sa te abonezi la lista noastra de e-mail facand click aici. Multumim!
Daca nu mai doresti sa primesti email-uri de la noi (oferte, articole, etc.) poti intra in contul tau si poti da click pe Abonamente Newsletter, de unde iti poti administra cu usurinta abonarile.
Te rugam insa sa te gandesti de doua ori, nu te mai putem pune la loc pe lista odata ce ai decis sa nu mai primesti e-mail-urile noastre.
E usor sa folosesti cuponul.
Daca produsul mai e inca in garantie (ai primit o notificare de garantie la cumpararea produsului), te rugam sa trimiti produsul in ambalajul original impreuna cu certificatul de garantie valid, dar si formularul de reclamatie completat si semnat la una din adresele:
Totodata poti suna la numarul de telefon 0213017272 unde un operator iti va pune la dispozitie toate informatiile necesare
Te vom contacta cu privire la informatia despre data livrarii produsului reparat. Te rugam sa iei in considerare faptul ca fara un document de garantie (factura) nu putem acoperi costurile de reparatie.
Dupa incetarea perioadei de garantie iti recomandam sa contactezi cele mai apropiate companii de service in vederea estimarii costurilor pentru reparatie
Se acorda o garantie comerciala pe o perioada de 30 de zile pentru produsele de larg consum si cele gonflabile, de 6 luni pentru pentru produsele de fitness si de 12 luni pentru articolele de folosinta indelungata. Perioada garantiei comerciale este stipulata si in instructiunile de utilizare.
Garantia acordata nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Garantia se acorda pentru produsele ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai.
Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere si manipulare cat si a interventiei neautorizate asupra acestora. Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti sectiunea Termeni si conditii
Daca doresti sa schimbi sau sa anulezi o comanda te rugam sa ne contactezi telefonic 021-301 72 88 sau sa ne trimiti un email si iti vom schimba comanda sau o vom anula. Trebuie sa stii ca in cazul in care produsul a parasit deja depozitul nostru, nu mai putem sa-ti schimbam comanda ci doar sa o anulam. Cu toate acestea, comanda poate fi refacuta ulterior.
Suntem incantati sa identificam pentru tine care este situatia comenzii tale. Cea mai rapida modalitate este sa ne suni la numarul de telefon 0213017272 si iti vom da informatia imediat.
Din pacate, nu pastram decat anumite cantitati dintr-un anumit produse si in aceste cazuri nu iti putem livra produsul. Cu toate acestea suntem cu adevarat fericiti ca putem sa te ajutam oricand sa gasesti un inlocuitor al produsului.
Din fericire, nu se intampla foarte des sa ramanem fara produse in stoc. Iar atunci cand se intampla ca un produs foarte cautat sa nu fie momentan disponibil, facem tot ce ne sta in putinta sa vi-l punem la dispozitie in cel mai scurt timp. Astfel, puteti informa operatorii nostrii ca alegeti sa asteptati pana cand produsul dorit va fi disponibil.
Livrarea se calculeaza in functie de greutatea coletului si localitatea unde trebuie livrat.
De obicei produsele comandate online vor fi livrate in minim 72 de ore pana la maxim 10 zile lucratoare de la data confirmarii finale a comenzii pe care ai efectuat-o. Produsele care nu sunt pe stoc vor fi livrate in timp de 30 de zile lucratoare de la receptionarea comenzii. Daca nu primesti vreo informatie despre comanda ta din partea noastra in cea de-a 8a zi, te rugam frumos sa ne trimiti un e-mail sau sa ne suni la 021 301 72 72 iar noi vom localiza comanda ta imediat.
Livrarea se face prin firma de curierat, iar taxele se calculeaza in functie de greutatea coletului si localitatea unde trebuie livrat.
Ai optiunea de a alege modalitatea de livrare in observatiile comenzii iar noi vom face tot posibilul sa iti respectam dorintele.
In cazul in care platesti cash la livrare trebuie sa accepti personal produsul si sa semnezi pentru el.
Te rugam mult sa ne informezi daca te-ai razgandit cat de curand posibil. Atunci putem anula comanda fara niciun alt cost aditional. Totodata, ai termen de 10 zile de la primirea produsului pentru a-l testa si returna in cazul in care nu esti multumit. Produsele noastre dispun de o garantie de returnare a banilor in 30 de zile de la data returnarii produsului. Astfel poti sa incerci produsul acasa pentru a vedea daca iti place inainte sa iei o decizie.
Nu iti putem livra produsele in afara tarii, insa in cazul in care esti interesat ne poti contacta via e-mail si vom incerca sa vedem daca se poate face o livrare speciala.
Aveti dreptul sa renuntati la cumpararea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului (data chitantei primita de la firma de Curierat / data trimiterii coletului catre studio moderna srl). Pentru aceasta , trebuie sa ne informati cu privire la decizia sa de returnare, prin una din urmatoarele variante:
Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 14 de zile de la receptionarea coletului de catre Studio Moderna in baza OUG 34/2014. Contravaloarea produselor va fi trimisa prin mandat postal.
Taxa este suportata de cumparator si este calculata prin serviciul corespunzator in functie de greutatea si marimea produsului.
In momentul de fata aceeptam urmatoarele modalitati de plata:
In prezent acceptam doar urmatoarele carduri de credit: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro
Plata la livrare este un mod de plata sigur si usor. Nu tebuie decat sa ai banii cash conform comenzii tale si sa ii inmanezi operatorului insarcinat cu livrarea in schimbul produsului tau.
Da. Da. Facem in asa fel incat sa utilizam cei mai de incredere parteneri pentru ca plata prin credit card sa fie procesata in conditii de maxima siguranta.
O cookie este un mic volum de date trimis catre browserul tau din partea unui site web si pastrat pe hard drive-ul tau. Daca preferintele motorului tau de cautare o permite (majoritatea browserelor sunt instalate cu cookies-urile activate), fiecare site web poate trimite propiile cookies-uri spre motorul de cautare. Pentru a-ti proteja intimitatea, cookies-urile nu pastreaza informatii personale ci identifica niste utilizatori anonimi unici. Fiecare site web are acees doar la cookie-urile trimise catre hard drive-ul tau, nu catre cookie-urile trimise de catre alt site web.
Daca imparti calculatorul cu alte persoane si nu doresti ca acestea sa aiba acces la informatiile contului tau, fii sigur ca nu esti conectat atunci cand lasi calculatorul nesupravegheat. Poti sa te deconectezi dand click pe link-ul "Deconectare" din susul paginii.
Pentru mai multe informatii despre utilizarea cookies-urilor, citeste Termeni de confidentialitate.
Asigura-te ca ai introdus toate datele necesare in locul si in ordinea necesara (si ai verificat de doua ori informatiile despre card-ul tau de credit). Partile lipsa sunt indicate cu un cerc rosu. Daca totul este in regula si tot nu poti face comanda iti recomandam sa inchizi site-ul si sa il deschizi din nou utilizand o noua fereastra.
Daca nici asa nu merge, te rugam sa ne scrii un email iar noi vom rezolva problema.
Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online si apasand pe categoria Abonament Newsletter.
Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online si apasand pe categoria „Informatii despre cont“.
Daca doresti sa-ti stergi contul si toate informatiile din interior, te rugam sa ne scrii un email info@top-shop.ro si noi o vom face pentru tine.