Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Înlocuiește la fiecare 10 ANI!

TEST DE ALERTĂ IGIENICĂ

Cât de veche este salteaua ta?

 
După anul 5:
  • ai dormit aproximativ 15.000 de ore pe salteaua ta
  • populația de acarieni a saltelei tale este mai mare decât cea a orașului Los Angeles
  • salteaua ta conține aproximativ 5,2 kg de piele moartă (utilizată de 2 persoane)
După anul 7:
  • ai dormit aproximativ 20.000 de ore pe salteaua ta
  • salteaua ta conține aproximativ 7,4 kg de piele moartă (utilizată de 2 persoane)
După anul 9:
  • ai dormit aproximativ 28.000 de ore pe salteaua ta
  • salteaua ta conține aproximativ 9,4 kg de piele moartă (utilizată de 2 persoane)
La sfârșitul anului 10:
  • ai dormit aproximativ 30.000 de ore pe salteaua ta
  • salteaua ta conține aproximativ 10,4 kg de fragmente de piele (utilizată de 2 persoane)
  • salteaua ta este casa a aproximativ 10 milioane de acarieni

CÂND ESTE TIMPUL SĂ SPUI LA REVEDERE ÎN LOC DE NOAPTE BUNĂ

5 semne că trebuie să îți înlocuiești salteaua

1

Salteaua ta are 10 ani sau mai mult

Experții în somn recomandă înlocuirea saltelei după 10 ani, în funcție de material, stil de viață, obiceiuri de dormit etc. Pentru tine, timpul poate trece repede, dar pentru salteaua ta, 10 ani sunt o viață întreagă. Chiar dacă ai impresia că nu este nimic în neregulă cu ea sau cu obiceiul tău de dormit, vârsta își spune cuvântul: Dacă salteaua ta are 10 ani sau mai mult, este timpul să te gândești la sănătatea ta.

TE VOM DEVORA – LA PROPRIU

Opt tipuri de vietăți, înrudite cu gândacii, căpușele sau păianjenii, trăiesc în casa ta și se hrănesc cu fragmentele pielii tale.

Fapt #1
2

Nu dormi bine

Adeseori, oamenii dau vina pe absolut orice în privința lipsei de somn, în afară de saltea. Job-ul stresant, copiii, masa înainte de culcare etc. Da, toate acestea pot influența calitatea somnului, însă, mai des decât este necesar, vinovatul este salteaua ta veche.

NU FANTOMELE, CI NOI ÎȚI BÂNTUIM CASA

Suntem invizibili ochiului liber. 7000 dintre noi încap pe o singură unghie.

Fapt #2

DACĂ

  • ai dureri
  • te trezești cu durere de spate sau gât, amorțeală, rigiditate și înțepături
  • te foiești în timpul somnului
  • te trezești frecvent în timpul nopții
  • ai simptome de alergii sau astm
  • ești obosit dimineața, chiar dacă ai dormit pe tot parcursul nopții
  • dormi mai bine în altă parte, de exemplu la hotel sau pe canapea

Atunci trebuie să-ți înlocuiești salteaua.
Salteaua ta veche te împiedică să te relaxezi și să ai un somn de calitate.

3

Salteaua ta nu arată prea bine

Chiar și cea mai de calitate saltea se uzează în timp, așadar verifică dacă sunt semne vizibile de deformare sau suprasolicitare. Adâncituri, arcuri indoite, umflături, suprafață inegală, găuri sau pete – toate acestea indică, în mod clar, că saltelei tale îi lipsesc suportul și confortul.

De asemenea, dacă împarți patul cu un partener și dacă îi simți mișcările în timpul nopții, ar trebui să te gândești la înlocuirea saltelei, deoarece acesta este un indicator al lipsei suportului și a elasticității.

ADORĂM, PUR ȘI SIMPLU, ACESTE LOCURI DIN CASA TA…

Prosperăm în umiditate înaltă și temperatură ridicată. Saltelele, canapelele și covoarele sunt un magnet pentru noi, acarienii.

Fapt #3
4

Nu ești tu de vină, sunt eu

Îți petreci o treime din viață în pat, dar nu ești aceeași persoana tot timpul, nu? Pe măsură ce trec zilele (și nopțile), te schimbi… poate ai pierdut sau ai mai pus câteva kilograme, poate ai suferit o rană sau o operație, poate o boală precum artrita, poate acum dormi cu partenerul/a și poate ești doar câțiva ani mai în vârstă. Indiferent de motiv… corpul tău suferă schimbări, iar salteaua ta poate că nu-ți mai oferă confortul & suportul necesar acestor schimbări. Poate este timpul să mergi mai departe.

 
5

Ai obiceiuri mai neobișnuite de dormit

Aceasta nu înseamnă că ești super agitat în somn, dar poate ai câteva obiceiuri care sunt nesănătoase pentru tine și somnul tău.

DA, SUNTEM FOARTE RAPIZI

O femelă acarian depune peste 100 de ouă pe lună de-a lungul scurtei sale vieți de 2-3 luni.

Fapt #4

PATUL TĂU, TOALETA NOASTRĂ

Adevăratul pericol este ce lăsăm în urma noastră… excrementele. Un singur acarian poate depune până la 20 de excremente pe zi. Iar acele excremente sunt cele care provoacă atacuri de astm și alergii.

Fapt #5

DACĂ

  • Lași animalele de companie să doarmă în pat cu tine
  • Dormi dezbrăcat
  • Mănânci în pat
  • Nu îți faci duș înainte de culcare
  • Nu îți schimbi așternuturile des

Atunci vechea ta saltea nu este igienică și trebuie să o înlocuiești.

Înlocuirea saltelei îți poate îmbunătăți instantaneu somnul, productivitatea zilnică și sănătatea generală. Vezi gama noastră de saltele și alege-o pe cea potrivită nevoilor tale.

  • Ești mulțumit de relația cu propria ta pernă?

    Știai că o pernă veche de 5 ani conține aproximativ 2 milioane de acarieni? Aceasta este populația unei țări mici, precum Slovenia.

    Dacă perna ta nu îți oferă suportul de care ai nevoie și dacă în fiecare seară te "cerți" cu ea pentru a-ți găsi poziția perfectă a gâtului & spatelui, trebuie să o înlocuiești.

  • Somierele – Baza fiecărei saltele

    Somierele îmbunătățesc respirabilitatea saltelei, prospețimea și, prin urmare, durata de viață.

    De asemenea, contribuie la distribuirea presiunii și, în consecință, îți oferă un grad superior de confort și îmbunătățesc circulația sângelui. Având în vedere că inima ta pompează în jur de 7.900 de litri de sânge pe zi, somierele noastre vor fi cu siguranță baza pentru sănătatea inimii tale.

  • Surse
  • Wechsler, C. J. et. al. (2011).Squalene and Cholesterol in Dust from Danish Homes and Daycare Centers. Environmental Science & Technology 2011 45 (9), 3872-3879.
  • Entomology. (2000). Ohio State University Extension Fact Sheet.
  • Aminoff, M. J., Boller, F., & Swaab, D. (2011). We spend about one-third of our life either sleeping or attempting to do so. Handbook of Clinical Neurology, 98(VII).
  • Banana consumption in the EU, imports and production. (2018). European commision report.
  • McArdle ,William D., Katch, Frank L. & Katch, Victor L. (2001). Exercise Physiology: Nutrition, Energy, and Human Performance.
  • Wechsler, C. J. et. al. (2011).Squalene and Cholesterol in Dust from Danish Homes and Daycare Centers. Environmental Science & Technology 2011 45 (9), 3872-3879.
  • Entomology. (2000). Ohio State University Extension Fact Sheet.
  • Population (demography, migration and projections). 2019. Eurostat report.
  • Schei, M. A., Hessen, J. O. & Lund, E. (2002). House-dust mites and mattresses. European Journal of Allergy and Clinical Immunology, 57(6).
  • Topol EJ (ed). Textbook of Cardiovascular Medicine (1998), Philadelphia: Lippincott-Raven.