CUMPĂRĂ DUPĂ CATEGORIE
Magazine
Club5*
0
0,00 LEI
Losd fsdf sd
Nu ai nici un produs in cos.

Garantie

Dispozitiile prevazute mai jos sunt aplicabile DOAR persoanelor fizice denumite in cele ce urmeaza ’’Consumator’’. Prezentele conditii nu sunt aplicabile persoanelor juridice.

STUDIO MODERNA SA cu sediul în Splaiul Independentei nr. 319, Sema Business Park, Cladirea A1, Parter, Sector 6, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/12581/2002, CUI RO 15065733, declara pe proprie raspundere ca produsele comercializate corespund documentatiilor de executie ale fabricantilor, fapt atestat prin certificatele de calitate emise de producatori și că consumatorul are dreptul la măsuri corective din partea vânzătorului, fără costuri, în caz de neconformitate a bunurilor şi că măsurile corective respective nu sunt afectate de garanţia comercială.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Studio Moderna SA acorda o garantie comerciala pe o perioada de 30 de zile pentru produsele de larg consum si cele gonflabile, de 6 luni pentru produsele de fitness si de 12 luni pentru articolele de folosinta indelungata. Perioada garantiei comerciale este stipulata si in instructiunile de utilizare.Garantia comerciala acordata nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, referitoare la garantia legala de 2 ani.

Modalitati de asigurare a garantiei:

Garantia se acorda pentru produsele comercializate de  STUDIO MODERNA SA ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai. Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere si manipulare cat si a interventiei neautorizate asupra acestora.

 

Orice reclamatie va fi insotita de datele de indentificare ale consumatorului, factura fiscala (copie), certificatul de garantie, chintanta eliberata de catre operatorul de servicii postale (curier) si formularul de retur completat, in cadrul termenului de garantie mentionat in instructiunile de utilizare ale produsului.

 

STUDIO MODERNA SA se obliga ca, dupa receptionarea produsului reclamat ca defect, sa procedeze la solutionarea reclamatiilor considerate intemeiate, in termen de 15 zile calendaristice, prin una din urmatoarele masuri reparatorii:

1. repararea produsului; 

2. inlocuirea produsului cu altul identic.

 

Daca repararea sau inlocuirea produsului sunt imposibile sau daca masura reparatorie ar fi luata cu inconveniente majore pentru consumator, clientul are dreptul la rezolutiunea totala sau partiala a contractului, dupa caz, si respectiv la restituirea contravalorii totale sau partiale a produsului.

 

Timpul de nefunctionare, din cauza lipsei de conformitate aparute in cadrul termenului de garantie prelungeste termenul de garantie legala sau de conformitate, cat si pe cel al garantiei comerciale si curge, dupa caz, din momentul la care a fost adusa la cunostinta vanzatorului, lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentarii produsului la vanzator/unitatea service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si, respectiv, al notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator. Produsele care inlocuiesc produsele defecte in cadrul termenului de garantie vor beneficia de un nou termen de garantie care curge de la data preschimbarii produsului.

 

Consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparaţie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate, fie să obţină încetarea contractului de vânzare în conformitate cu art. 14 din OUG, în oricare dintre următoarele cazuri:

a)vânzătorul nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea potrivit prevederilor art. 12 alin. (2)-(4) din OUG 141/2021 sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile potrivit prevederilor;

b)se constată o neconformitate, în pofida eforturilor vânzătorului de a o remedia;

c)neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;

d) vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanţele cazului. Consumatorul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii îi revine vânzătorului.

 

In cazul  unui defect (defect – produs aflat in garantie) returnati doar produsul in cauza la oficiul postal : O.P-83, C.P.-42, Sector 6, Bucuresti sau prin orice firma de curierat la adresa : Comuna Joiţa, Judet Giurgiu, România, Tarla 36, Parcela 230/2, spaţiul BUW7, unitatea A şi B, situată în Complexul industrial CTPark Bucharest West (fost Prologis Industrial Park).

 

Pentru reclamatii si service post-vanzare va rugam sa va adresati la telefon 021 – 301.72.72. Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in O.G.21/1992 republicata, cu modificarile ulterioare, privind protectia consumatorilor, OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.

 

Unitatea Service – SC Studio Moderna SA, sediul : Comuna Joiţa, Judet Giurgiu, România, Tarla 36, Parcela 230/2, spaţiul BUW7, unitatea A şi B, situată în Complexul industrial CTPark Bucharest West (fost Prologis Industrial Park). Defectele aparute dupa termenul de garantie, insa nu mai tarziu de 2 ani de la achizitionare,  ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii., confirmate prin expertize tehnice de catre serviciul post-vanzare, se repara gratuit de  STUDIO MODERNA SA.