Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Agent Customer Care – Bucuresti

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Cunostinte de operare PC;
  • Orientare catre client;
  • Excelente abilitati de comunicare si interelationare;
  • Abilitatea de a identifica si intelege nevoile clientilor;
  • Experienta de minim 6 luni in relatii cu clientii constituie avantaj;
  • Capacitate de invatare rapida;
  • Capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan;
  • Atitudine pozitiva si proactiva;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
  • Bune abilitati de gestionare a stresului;
  • Bune abilitati de organizare si gestiune a timpului;
  • Spirit de echipa.

Responsabilitati:

  • preluarea si tratarea solicitarilor telefonice ale clientilor;
  • solutionarea reclamatiilor inaintate de catre client in scris si/sau la telefon;
  • procesarea actelor necesare pentru inlocuirea si returul produselor companiei in cel mai scurt timp posibil;
  • tinerea evidentei reclamatiilor si sesizarilor clientilor companiei cu respectarea metodologiei specifice.

Beneficii:

  • Salariu motivant (salariu fix + bonuri de masa + bonusuri de performanta);
  • Servicii medicale asigurate;
  • Posibilitati de avansare in cariera;
  • Mediu de lucru dinamic intr-una dinte cele mai mari companii multinationale de vanzari.

Agent Telemarketing – Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

Nu ai deloc experienta dar esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?
Iti place sa vorbesti mult la telefon?
Iti atingi mereu obiectivele?
Vino si creste alaturi de noi!

Ai experienta profesionala dar vrei mai mult?
Vino si dezvolta-te alaturi de noi si poti avea o cariera de succes in vanzari si in relatiile cu clientii!

Responsabilitati:

  • Prezentarea, vanzarea, promovarea prin telefon a produselor companiei;
  • Dezvoltarea relatiei cu clientii (fidelizare, up-selling, cross-selling);
  • Participarea la atingerea targetelor de vanzari.

Beneficii:

  • Posibilitatea de a castiga cat doresti (salariu fix + bonusuri + tichete de masă);
  • Experienta valoroasa intr-o companie multinationala de vanzari directe de succes;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program de lucru flexibil;
  • Traininguri, competitii si concursuri motivationale;
  • Excursii internationale cu cei mai performanti colegi;
  • Oportunitati de avansare si promovare in cariera.

Junior Demand Planner – Bucuresti

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Minimum 1 an experienta relevanta;
  • Capacitate de analiza si sinteza foarte buna;
  • Foarte bune cunostinte de operare PC (MS Excel la nivel avansat);
  • Mod de lucru organizat, orientat spre rezolvarea problemelor;
  • Atentie distributiva, rigurozitate in munca cu cifrele;
  • Abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa;
  • Cunostinte in vanzari sau gestionare stocuri de marfa;
  • Limba engleza – nivel avansat.

Responsabilitati:

  • Defineste, seteaza si se ocupa de mentenanta promotiilor in sistem pe baza forecastului de vanzare și a campaniilor de marketing;
  • Respecta termenele limita de setare a datelor pentru stoc in sistem conform cerintelor de planificare;
  • Impreuna cu departamentul de vanzari intocmeste prognoze de stoc cat mai exacte;
  • Verifica daca stocurile din promotii sunt optime, recalculeaza si modifica stocurile daca apar informatii noi;
  • Identifica si comunica oportunitati de reducere a stocului;
  • Colaboreaza cu departamentele marketing, vanzari, marketing, operational si IT pentru proiecte legate de dezvoltarea unui pachet promotional nou;
  • Intocmeste rapoartelor specifice jobului (overstock, out of stock… etc), saptamanal, bisaptamanal si trimestrial;
  • Colaboreaza in permanenta cu departamentul de vanzari pentru a asigura stocul necesar de marfa la nivel national.

Motivational Trainer – Bucuresti

Cerinte:

  • bachelor degree in social sciences;
  • high energy and enthusiasm;
  • strong communication & networking skills;
  • open minded;
  • collaborative, team oriented and adept at building positive and influential relationships;
  • time management skills;
  • coaching and motivational skills;
  • analytical thinking;
  • pro-active, self-managing;
  • problem solving skills;
  • drive to help and encourage success of others;
  • training/coaching experience preferred but not mandatory;
  • Microsoft Office.

Responsabilitati:

  • Deliver integration training/coaching to all new shop staff to acclimate new hires to the company;
  • Implement, develop and continuously improve the motivational programs addressed to shop staff;
  • Identify the training needs of the shop staff;
  • Promote a high-performance, positive, team-oriented culture in our shops;
  • Using user-friendly tools, motivational videos and other educational materials;
  • Offering support to shop staff in order to ensure performance success of each member of the shop team;
  • Organize different events for shop staff and hold exit interviews;
  • Constantly communicate with shop staff and boost engagement;
  • Measure the results obtained through motivational activities (analyze of the specific kpi’s).

Operator date Call Center – Bucuresti

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Bune cunostinte de operare PC;
  • Orientare catre rezultate;
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati excelente de comunicare si ascultare activa;
  • Capacitate de invatare rapida;
  • Bune capacitati de planificare si organizare;
  • Atitudine pozitiva si proactiva;
  • Spirit de echipa.

Responsabilitati:

  • contactarea telefonica a clientilor companiei;
  • introducerea si validarea de date in softul informatic al companiei;
  • completari/modificari/corectii ale datelor deja introduse in soft;
  • respectarea termenelor limita si a procedurilor specifice.

Beneficii:

  • Salariu motivant (salariu fix + bonuri de masa + bonusuri de performanta);
  • Servicii medicale asigurate;
  • Posibilitati de avansare in cariera;
  • Mediu de lucru dinamic intr-una dintre cele mai mari companii multinationale de vanzari directe.

Shop Assistant – Bucuresti, Timisoara, Satu Mare, Cluj

Daca te-ai saturat de job-uri care nu te pun deloc in valoare si iti doresti sa ai sansa sa cresti profesional, te invitam sa faci parte din echipa noastra!
Ne marim echipa si cautam colegi noi pentru magazinele noastre din tara.

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti;
  • Capacitate de invatare rapida si adaptare;
  • Cunostinte de MS Office.

Responsabilitati:

  • Vanzarea/promovarea produselor companiei si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de customer service;
  • Implementarea in magazin a campaniilor desfasurate de divizia retail;
  • Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului;
  • Aplicarea celor mai bune practici in vederea atingerii obiectivelor lunare;
  • Participarea la inventarierea produselor aflate in gestiunea magazinului;

Beneficii:

  • Program full time, flexibil in ture;
  • Salariu fix motivant + bonuri de masa + bonusuri atractive din vanzari;
  • Loc de munca stabil si training-uri de dezvoltare personala si profesionala.

Stivuitorist – Bolintin-Deal

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Experienta relevanta pe functia de Stivuitorist si in special experienta pe stivuitor de tip Reachtruck si VNA;
  • Capacitatea de lucra in echipa;
  • Atestat ISCIR;
  • Descrierea jobului.

Responsabilitati:

  • Transportul marfii in interiorul depozitului, cu ajutorul stivuitorului;
  • Aranjarea marfurilor la raft cu respectarea regulilor interne de siguranta a muncii si mentinerea curateniei;
  • Verificarea tehnica periodica a utilajului care i-a fost incredintat, pentru a se asigura ca acesta functioneaza in parametri optimi.

Beneficii:

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Pachet salarial motivant ( salariu fix+bonuri de masa ) cu cresterea salariului la 3 si 9 luni;
  • Asigurare medicala privata la clinica Medlife;
  • Programul este in ture ( 7.00-16.00 si 12.00-21.00 de luni pana vineri);
  • Locatia depozitului este in Bolintin-Deal, km 23 - asiguram transportul din zona Turbotequila Militari ( statia metrou Pacii ) sau din zonele Ogrezeni, Trestieni, Buturugeni.

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Emilia Harabagiu (29 de ani)

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Costin Ghiauru (28 de ani)

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Prelucrare date in scopuri de recrutare

Prin aplicarea la anunturile de angajare ale Studio Moderna, sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale (nume si prenume, adresa, telefon, email, data si locul nasterii) sa fie prelucrate de SC STUDIO MODERNA S.A., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr 319L, Cladirea Paris, Corp A1, parter, sector 6, CUI 15065733, inregistrata la Registrul Comertului J40/12581/2002, operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP sub nr. 327. Prelucrarea va avea ca scop stocarea datelor in baza de date si procesarea acestora in scopuri de recrutare.

Prezentul acord este valabil pe o perioada nelimitata, pana la eventuala sa revocare. Pe perioada procesarii beneficiati de drepturile prevazute de legea 677/2001 cat si de Regulamentul UE 2016/679, beneficiati de dreptul de acces, de rectificare sau stergere a datelor, restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii precum si a dreptului la portabilitatea datelor, dreptul de a formula plangeri in fata autoritatii de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa societatii mentionata mai sus cat si la adresa dpo.ro@studio-moderna.com. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei si autoritatii locale ANSPDCP.

Distribuie pe: