Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Agent Customer Care – Bucuresti

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Cunostinte de operare PC;
  • Orientare catre client;
  • Excelente abilitati de comunicare si interelationare;
  • Abilitatea de a identifica si intelege nevoile clientilor;
  • Experienta de minim 6 luni in relatii cu clientii constituie avantaj;
  • Capacitate de invatare rapida;
  • Capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan;
  • Atitudine pozitiva si proactiva;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
  • Bune abilitati de gestionare a stresului;
  • Bune abilitati de organizare si gestiune a timpului;
  • Spirit de echipa.

Responsabilitati:

  • preluarea si tratarea solicitarilor telefonice ale clientilor;
  • solutionarea reclamatiilor inaintate de catre client in scris si/sau la telefon;
  • procesarea actelor necesare pentru inlocuirea si returul produselor companiei in cel mai scurt timp posibil;
  • tinerea evidentei reclamatiilor si sesizarilor clientilor companiei cu respectarea metodologiei specifice.

Beneficii:

  • Salariu motivant (salariu fix + bonuri de masa + bonusuri de performanta);
  • Servicii medicale asigurate;
  • Posibilitati de avansare in cariera;
  • Mediu de lucru dinamic intr-una dinte cele mai mari companii multinationale de vanzari.

Agent Telemarketing – Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

Nu ai deloc experienta dar esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?
Iti place sa vorbesti mult la telefon?
Iti atingi mereu obiectivele?
Vino si creste alaturi de noi!

Ai experienta profesionala dar vrei mai mult?
Vino si dezvolta-te alaturi de noi si poti avea o cariera de succes in vanzari si in relatiile cu clientii!

Responsabilitati:

  • Prezentarea, vanzarea, promovarea prin telefon a produselor companiei;
  • Dezvoltarea relatiei cu clientii (fidelizare, up-selling, cross-selling);
  • Participarea la atingerea targetelor de vanzari.

Beneficii:

  • Posibilitatea de a castiga cat doresti (salariu fix + bonusuri + tichete de masă);
  • Experienta valoroasa intr-o companie multinationala de vanzari directe de succes;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program de lucru flexibil;
  • Traininguri, competitii si concursuri motivationale;
  • Excursii internationale cu cei mai performanti colegi;
  • Oportunitati de avansare si promovare in cariera.

Incarcator-Descarcator – Bolintin Deal

Cerinte:

  • conditie fizica buna;
  • seriozitate si responsabilitate;
  • rezistenta la efort.

Responsabilitati:

  • efectuarea operatiilor de incarcare – descarcare marfuri in depozit;
  • receptia si verificarea marfurilor sosite in depozit;
  • pastrarea ordinii si curateniei la locul de munca.

Beneficii:

  • salariu motivant;
  • bonus de performanta intre 200 si 400 lei lunar;
  • program flexibil in ture;
  • tichete de masa (15 lei/tichet, total 315 lei);
  • contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • abonament medical la o clinica privata;
  • transport gratuit asigurat din Bucuresti, statia de metrou Pacii (Turbotequila);
  • transport gratuit asigurat din zonele Bolintin, Buturugeni, Ogrezeni, Trestieni;
  • locatie depozit Studio Moderna (Dormeo, Delimano,Top Shop, Walkmaxx) , Bolintin Deal (km 23 A1).

Junior Demand Planner – Bucuresti

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Minimum 1 an experienta relevanta;
  • Capacitate de analiza si sinteza foarte buna;
  • Foarte bune cunostinte de operare PC (MS Excel la nivel avansat);
  • Mod de lucru organizat, orientat spre rezolvarea problemelor;
  • Atentie distributiva, rigurozitate in munca cu cifrele;
  • Abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa;
  • Cunostinte in vanzari sau gestionare stocuri de marfa;
  • Limba engleza – nivel avansat.

Responsabilitati:

  • Defineste, seteaza si se ocupa de mentenanta promotiilor in sistem pe baza forecastului de vanzare și a campaniilor de marketing;
  • Respecta termenele limita de setare a datelor pentru stoc in sistem conform cerintelor de planificare;
  • Impreuna cu departamentul de vanzari intocmeste prognoze de stoc cat mai exacte;
  • Verifica daca stocurile din promotii sunt optime, recalculeaza si modifica stocurile daca apar informatii noi;
  • Identifica si comunica oportunitati de reducere a stocului;
  • Colaboreaza cu departamentele marketing, vanzari, marketing, operational si IT pentru proiecte legate de dezvoltarea unui pachet promotional nou;
  • Intocmeste rapoartelor specifice jobului (overstock, out of stock… etc), saptamanal, bisaptamanal si trimestrial;
  • Colaboreaza in permanenta cu departamentul de vanzari pentru a asigura stocul necesar de marfa la nivel national.

Payroll Specialist – Bucuresti

Cerinte:

  • Experiență anterioară într-o poziție similară (salarizare, centralizare pontaje) minim 3 ani;
  • Atestat de Inspector Resurse Umane;
  • Cunoștințe avansate de legislația muncii;
  • Limba engleza - nivel mediu;
  • Cunoștințe operare MS Office (Word, Excel);
  • Atitudine  profesionista in relatiile cu superiorii si colegii;
  • Abilitati numerice, atenție la detalii;
  • Capacitati de analiza si sinteza a informatiei;
  • Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;
  • Excelente abilități de comunicare și organizare, nivel înalt de implicare și responsabilitate;
  • Atitudine proactivă.

Responsabilitati:

  • Intocmeste formele de angajare (contract individual de munca, fise date personale, fisa post);
  • Inregistrareaza contractul individual de munca,  decizia de incetare a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul individual de munca al angajatilor (acte aditionale) in Registrul General Unic de Evidenta al Salariatilor, cu respectarea termenelor prevazute de lege;
  • Întocmește, gestionează și arhivează dosarele și datele personale ale salariaților;
  • Întocmește actele aditionale la contractele individuale de munca, decizii privind modificarea anumitor elemente;
  • Intocmeste actele de desfacere a contractului individual de munca (decizii de incetare, note de lichidare, adeverinte de vechime, alte adeverinte necesare;
  • Întocmește toate documentele necesare cercetării disciplinare;
  • Participă la soluționarea conflictelor de muncă apărute în cadrul societății;
  • Calculează corect si la timp salariile;
  • Calculează și distribuie tichetele de masă;
  • Eliberează  diferite adeverințe necesare salariaților;
  • Verifică pontajele lunare si introduce datele in programul de calcul salarial specific;
  • Centralizează și ține evidența concediilor de odihnă și a concediilor medicale;
  • Intocmeste si depune declaratiile specifice in forma stabilita de lege;
  • Intocmeste ordinele de plata pentru virarea salariilor si a datoriilor catre stat;
  • Arhiveaza dosarele de personal pentru salariatii lichidati;
  • Reactualizează fișele de post, regulamentul de ordine interioară, organigrama societății, contractul colectiv de muncă;
  • Mentine relatia cu autoritatile si institutiile statului (Inspectoratul Teritorial de Munca, administratii financiare);
  • Alte activitati specifice privind evidenta de personal, la solicitarea superiorului

Beneficii:

  • Posibilitatea de a castiga cat doresti (salariu fix + bonusuri + tichete de masă);
  • Experienta valoroasa intr-o companie multinationala de vanzari directe de succes;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program de lucru flexibil;
  • Traininguri, competitii si concursuri motivationale;
  • Excursii internationale cu cei mai performanti colegi;
  • Oportunitati de avansare si promovare in cariera.

Retail Area Sales Manager – Bistrita, Cluj-Napoca, Deva, Tirgu Mures, Satu mare

Cerinte:

  • Minimum 1-2 years of experience on a similar position;
  • Proficient in Microsoft Office;
  • Excellent communication, analytical, and problem-solving skills;
  • Very good decision-making skills;
  • Excellent leadership and teamwork skills;
  • Initiative and determination;
  • Ability to delegate and supervise others;
  • Ability to travel often to multiple locations.

Responsabilitati:

  • Planning, organization, coordination and control of work;
  • People management – motivation, leading and inspiring;
  • Cooperation on yearly planning;
  • Ordering, goods reception and sales of goods and services;
  • Sales plan monitoring, plan deviation monitoring and corrective action plan establishment;
  • Sales consultancy to customer purchase decision;
  • Product and service presentation;
  • Solving claims;
  • Team motivation and competence;
  • Assuring smooth operations in stores;
  • Realization of yearly activity plan;
  • Efficient work flow organization;
  • Customer satisfaction;
  • Documents accuracy;
  • Implementation of security policy;
  • Providing accurate and updated feedback;
  • Stock accuracy and consistency;
  • Professional, on time and quality work;
  • Preparation of statistics and reports.

Beneficii:

  • Posibilitatea de a castiga cat doresti (salariu fix + bonusuri + tichete de masă);
  • Experienta valoroasa intr-o companie multinationala de vanzari directe de succes;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program de lucru flexibil;
  • Traininguri, competitii si concursuri motivationale;
  • Excursii internationale cu cei mai performanti colegi;
  • Oportunitati de avansare si promovare in cariera.

Shop Assistant – Piatra Neamt, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Baia Mare

Daca te-ai saturat de job-uri care nu te pun deloc in valoare si iti doresti sa ai sansa sa cresti profesional, te invitam sa faci parte din echipa noastra!
Ne marim echipa si cautam colegi noi pentru magazinele noastre din tara.

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti;
  • Capacitate de invatare rapida si adaptare;
  • Cunostinte de MS Office.

Responsabilitati:

  • Vanzarea/promovarea produselor companiei si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de customer service;
  • Implementarea in magazin a campaniilor desfasurate de divizia retail;
  • Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului;
  • Aplicarea celor mai bune practici in vederea atingerii obiectivelor lunare;
  • Participarea la inventarierea produselor aflate in gestiunea magazinului;

Beneficii:

  • Program full time, flexibil in ture;
  • Salariu fix motivant + bonuri de masa + bonusuri atractive din vanzari;
  • Loc de munca stabil si training-uri de dezvoltare personala si profesionala.

Shop Manager – Timisoara, Satu Mare

Cerinte:

  • Experienta de minim 1 an in gestionarea unui magazin/unei echipe;
  • Excelente abilitati interpersonale si de comunicare;
  • Orientare catre client;
  • Atentie la detalii;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple;
  • Cunostinte de MS Office;
  • Limba engleza nivel mediu;
  • Experienta in lucru cu produse de living/dormitor/bucatarie reprezinta avantaj;
  • Cunostinte minime de contabilitate primara;
  • Studii medii/superioare.

Responsabilitati:

  • Esti responsabil de toate aspectele operationale si rentabilitatea magazinului desemnat;
  • Te asiguri ca nivelul serviciilor oferite clientilor din magazin este conform standardelor companiei;
  • Asiguri implementarea tuturor campaniilor si activitatilor de vanzare din magazin potrivit standardelor companiei;
  • Monitorizezi, evaluezi si raportezi catre managerul de zona indicatorii de vanzari;
  • Asiguri si efectuezi evaluarea, instruirea si perfectionarea personalului;
  • Esti la curent cu produsele si activitatile de vanzare;
  • Gestionezi operatiunile casei de marcat, retururile si nemultumirile venite din partea clientilor;
  • Organizezi si participi la inventarierea stocului de marfa;
  • Intocmesti documentele contabile

Stivuitorist – Bolintin-Deal

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Experienta relevanta pe functia de Stivuitorist si in special experienta pe stivuitor de tip Reachtruck si VNA;
  • Capacitatea de lucra in echipa;
  • Atestat ISCIR;
  • Descrierea jobului.

Responsabilitati:

  • Transportul marfii in interiorul depozitului, cu ajutorul stivuitorului;
  • Aranjarea marfurilor la raft cu respectarea regulilor interne de siguranta a muncii si mentinerea curateniei;
  • Verificarea tehnica periodica a utilajului care i-a fost incredintat, pentru a se asigura ca acesta functioneaza in parametri optimi.

Beneficii:

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Pachet salarial motivant ( salariu fix+bonuri de masa ) cu cresterea salariului la 3 si 9 luni;
  • Asigurare medicala privata la clinica Medlife;
  • Programul este in ture ( 7.00-16.00 si 12.00-21.00 de luni pana vineri);
  • Locatia depozitului este in Bolintin-Deal, km 23 - asiguram transportul din zona Turbotequila Militari ( statia metrou Pacii ) sau din zonele Ogrezeni, Trestieni, Buturugeni.

Tv Production Assistant – Bucuresti

Cerinte:

  • Bachelor’s degree;
  • Experience in TV stations, media, advertising agencies or video production (commercials, TV shows, production companies, etc) is an advantage;
  • Diplomacy, excellent social and inter-personal skills, ability to communicate well and connect with various types of people
  • Good understanding of the various jobs involved in creating commercials, TV shows etc.
  • Ability to multitask and meet deadlines, strong organizational skills;
  • Good command of English language – both verbally and written.

Responsabilitati:

  • Contacting our customers on regular basis, meeting and selecting them for participating in our commercial shootings.
  • Carrying the interviews with our testimonials on the set, based on a prior marketing brief.
  • Assisting the Audio-Video Producers & Post Production Coordinator in different stages of their projects (pre-production, production, and post-production) as following, but not limited to:
  • Participating in location and cast selections for shootings.
  • Participating in the commercial shootings, for assisting the producer with everything necessary on the set.
  • Making transcripts of the interviews’ materials
  • Translating and adapting scripts;
  • Assist the producer and the post-production coordinator as needed.

Beneficii:

  • Salariu motivant (salariu fix + bonuri de masa + bonusuri de performanta);
  • Servicii medicale asigurate;
  • Posibilitati de avansare in cariera;
  • Mediu de lucru dinamic intr-una dintre cele mai mari companii multinationale de vanzari directe.

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Emilia Harabagiu (29 de ani)

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Costin Ghiauru (28 de ani)

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Prelucrare date in scopuri de recrutare

Prin aplicarea la anunturile de angajare ale Studio Moderna, sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale (nume si prenume, adresa, telefon, email, data si locul nasterii) sa fie prelucrate de SC STUDIO MODERNA S.A., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr 319L, Cladirea Paris, Corp A1, parter, sector 6, CUI 15065733, inregistrata la Registrul Comertului J40/12581/2002, operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP sub nr. 327. Prelucrarea va avea ca scop stocarea datelor in baza de date si procesarea acestora in scopuri de recrutare.

Prezentul acord este valabil pe o perioada nelimitata, pana la eventuala sa revocare. Pe perioada procesarii beneficiati de drepturile prevazute de legea 677/2001 cat si de Regulamentul UE 2016/679, beneficiati de dreptul de acces, de rectificare sau stergere a datelor, restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii precum si a dreptului la portabilitatea datelor, dreptul de a formula plangeri in fata autoritatii de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa societatii mentionata mai sus cat si la adresa dpo.ro@studio-moderna.com. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei si autoritatii locale ANSPDCP.

Distribuie pe: