Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Agent Telemarketing – Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

Nu ai deloc experienta dar esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?
Iti place sa vorbesti mult la telefon?
Iti atingi mereu obiectivele?
Vino si creste alaturi de noi!

Ai experienta profesionala dar vrei mai mult?
Vino si dezvolta-te alaturi de noi si poti avea o cariera de succes in vanzari si in relatiile cu clientii!

Responsabilitati:

  • Prezentarea, vanzarea, promovarea prin telefon a produselor companiei;
  • Dezvoltarea relatiei cu clientii (fidelizare, up-selling, cross-selling);
  • Participarea la atingerea targetelor de vanzari.

Beneficii:

  • Posibilitatea de a castiga cat doresti (salariu fix + bonusuri + tichete de masă);
  • Experienta valoroasa intr-o companie multinationala de vanzari directe de succes;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program de lucru flexibil;
  • Traininguri, competitii si concursuri motivationale;
  • Excursii internationale cu cei mai performanti colegi;
  • Oportunitati de avansare si promovare in cariera.

Agent Costumer Care – Bucuresti

 

Cerinte:

  • Studii medii
  • Bune cunostinte de operare PC
  • Orientare catre rezultate
  • Atentie la detalii
  • Abilitati excelente de comunicare si ascultare activa
  • Capacitate de invatare rapida
  • Bune capacitati de planificare si organizare
  • Atitudine pozitiva si proactiva
  • Spirit de echipa

Responsabilitati:

  • Job-ul presupune primirea apelurilor venite din partea clientilor si solutionarea solicitarilor acestora, raspunsul la reclamatiile clientilor atat in scris cat si la telefon. De asemenea, esti responsabil de procesarea documentatiei necesare pentru returul si inlocuirea produselor si evidenta sesizarilor si reclamatiilor cu respectarea metodologiei specifice

Beneficii:

  • -

Sortator facturi – Bolintin Deal, km 23

 

Cerinte:

  • -

Responsabilitati:

  • Sorteaza facturile aferente fiecarui colet in functie de AWB
  • Introduce facturi, flyere promotionale in plic

Beneficii:

  • -

Brand Manager –Bucuresti

 

Cerinte:

  • 1 - 2 ani experienta de Brand Management/Project Management/Category Management;
  • Experienta in lucrul cu portofolii complexe de produse;
  • Abilitate de a lucra cu cifrele, cunostinte bune de aritmetica si Excel;
  • Gandire logica si analitica;
  • Fire creativa, capabila sa abstractizeze si sa creeze concepte de campanii, sloganuri, mesaje originale si de impact;
  • Foarte bune abilitati de organizare si planificare, abilitati de coordonare si implementare a mai multor proiecte simultan;
  • Foarte bune cunostinte de limba romana, abilitatea de a redacta texte/articole/scripturi pe diverse teme;
  • Foarte bune abilitati de comunicare, persuasiune si negociere;
  • Ideal, experienta in coordonarea campaniilor de marketing pe mai multe canale de vanzare;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Spirit de echipa combinat cu simt antreprenorial si asertivitate.

Responsabilitati:

  • Elaborarea strategiei locale a brandului si conceperea planului anual de marketing (inclusiv conceptele creative ale campaniilor, mesaje etc);
  • Elaborarea bugetelor de campanii si coordonarea implementarii acestora pe toate canalele de vanzare ale companiei
  • Maximizarea performantei brandului (vanzari si profitabilitate) prin indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative
  • Realizarea spoturilor publicitare – selectie testimoniale, realizare plan de filmare, supervizare filmare, stabilirea structurii spotului, asistenta montaj;
  • Gestionarea si eficientizarea portofoliului de produse, stabilrea politicii de pret;
  • Pregatire de prezentari si oferte – interne si externe
  • Prezentari de produse noi (descrierea produsului, prezentarea avantajelor, tehnici de vanzare);
  • Design machete publicitare, campanii de mailing si materiale POS (postere, flyere, cupoane si alte tipuri de materiale);
  • Analize si estimari de vanzari, implicare in diferite situatii referitoare la stocuri.

Beneficii:

  • -

Team Leader Customer Care Department – Bucuresti

 

Cerinte:

  • Reliable, self-confident and highly responsible person
  • Sales oriented person;
  • Well organized;
  • Excellent leadership, communication and interpersonal relating skills;
  • Medium knowledge of English.

Responsabilitati:

  • Coordinator аnd rеsponsiblе for Customer Cаrе Dеpartmеnt rеsults;
  • Supеrvisе аnd coordinаtе the аctivity of CC dеpаrtment;
  • Sеt up working procеdurеs аccording to the compаny's policy;
  • Provide accurаtе weekly and monthly rеports and statistics;
  • Solvеs in profеssionаl manner еvery complаint from the clients;
  • Imagines new strategies of satisfying the needs of the clients
  • Offering training to agents from his/her department.

Beneficii:

  • -

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Emilia Harabagiu (29 de ani)

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Costin Ghiauru (28 de ani)

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Prelucrare date in scopuri de recrutare

Prin aplicarea la anunturile de angajare ale Studio Moderna, sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale (nume si prenume, adresa, telefon, email, data si locul nasterii) sa fie prelucrate de SC STUDIO MODERNA S.A., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr 319L, Cladirea Paris, Corp A1, parter, sector 6, CUI 15065733, inregistrata la Registrul Comertului J40/12581/2002, operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP sub nr. 327. Prelucrarea va avea ca scop stocarea datelor in baza de date si procesarea acestora in scopuri de recrutare.

Prezentul acord este valabil pe o perioada nelimitata, pana la eventuala sa revocare. Pe perioada procesarii beneficiati de drepturile prevazute de legea 677/2001 cat si de Regulamentul UE 2016/679, beneficiati de dreptul de acces, de rectificare sau stergere a datelor, restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii precum si a dreptului la portabilitatea datelor, dreptul de a formula plangeri in fata autoritatii de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa societatii mentionata mai sus sau prin completarea formularului urmator: Click aici. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei si autoritatii locale ANSPDCP.

Distribuie pe: