Nu ai nici un produs in cos.

Intra in

Garantie

Noi credem in produsele pe care le comercializam si suntem convinsi de calitatea lor. Prin urmare, acordam saltelelor noastre o garantie de pana la 15 ani asupra formei acestora cat si 1 an asupra invelisului exterior. Totodata, va oferim ocazia de a incerca salteaua aleasa gratuit. Daca, dintr-un motiv sau altul, nu sunteti multumit de salteaua aleasa, o puteti returna in 30 de zile de la data achizitiei si va rambursam pretul total de achizitie. Produsul se va returna insotit de eticheta cu numar lot. Dezlipirea numarului de lot de pe suprafata saltelei duce la pierderea posibilitatii de returnare a produsului.

Perioade de garantie a formei pentru produsele Dormeo:

  1. Pentru saltelele DORMEO, producatorul garanteaza nucleul si forma. Durata garantiei depinde de produs:

    1. Dormeo Orthopedic: 6 ani garantie
    2. Dormeo Comfort: 12 ani garantie
    3. Saltelele Dormeo Memory 2+12: 15 ani garantie
    4. Saltelele Dormeo Memory 2+12 Silver Plus: 15 ani garantie
    5. Saltelele Dormeo Memory 6+14: 15 ani garantie
    6. Dormeo Roll up 1 an
  2. Pentru saltelele Dormeo producatorul garanteaza invelisul exterior pe o perioada de 1 an
  3. Durata medie de utilizare a saltelelor Dormeo este:

    1. Dormeo Orthopedic: 6 ani garantie
    2. Dormeo Comfort: 12 ani garantie
    3. Saltelele Dormeo Memory 2+12: 15 ani garantie
    4. Saltelele Dormeo Memory 2+12 Silver Plus: 15 ani garantie
    5. Saltelele Dormeo Memory 6+14: 15 ani garantie
    6. Dormeo Roll up 1 an
  4. Producatorul garanteaza ca produsul va fi perfect pentru scopul in care a fost creat daca se respecta instructiunile de utilizare.
  5. Vanzatorul garanteaza ca in perioada de garantie va elimina pe cheltuiala sa orice defectiune sau viciu al produsului. Daca vanzatorul nu poate remedia defectele produsului, el va inlocui respectivul produs in 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

In acest caz, transportul este platit si organizat de Studio Modenra, dar cumparatorul este obligat sa impacheteze si sa protejeze produsul in mod corespunzator si sa il pregateasca pentru transport.

  1. Termenul limita pentru eliminarea defectelor in perioada de garantie este de 15 de zile de la data primirii reclamatiei.
  2. Reclamatia trebuie adresata in scris la urmatoarea adresa: Studio Moderna SA, b-dul Iuliu Maniu, nr 7, corp A, etaj 4 sau la numarul de telefon de la centrul de Relatii cu Clientii.
  3. Garantia se aplica de la primirii produsului.

Garantia nu acopera:

  1. Actiunile necorespunzatoare ale cumparatorului.
  2. Formularea reclamatiei fara prezentarea de copii ale documentelor de achizitie

Conditii de utilizare:

  1. Salteaua Dormeo este ambalata in vid, fabricata din materiale moderne, care asigura un transport usor si o igiena maxima. NU FOLOSITI obiecte ascutite cand desfaceti salteaua din ambalaj, este posibil sa taiati salteaua!
  2. Pachetul trebuie desfacut in maxim 30 de zile de la primirea saltelei.
  3. Salteaua Dormeo ajunge la forma originala in aprox. 15 minute de la devidare (scoaterea din ambalaj), dar este necesar sa treaca cel putin 6 ore pana poate fi folosita. In aceasta perioada, nu rulati salteaua si nu asezati obiecte grele pe ea.
  4. Este indicat sa folositi drept suport pentru saltea o rama de lemn, a carei parte inferioara sa permita aerisirea saltelei (sa existe spatiu intre scandurile care compun partea inferioara a ramei).
  5. Pozitionati salteaua cu fata ce contine fibre de carbon in sus. Legati firul de cel mai apropiat obiect cu impamantare (de exemplu, caloriferul). Astfel salteaua dvs este antistatica si va protejeaza de undele electromagnetice.
  6. Este indicat sa utilizati acest produs in spatii inchise, intr-un climat normal de umiditate si temperatura. Recomandam aerisirea saptamanala a incaperiii si expunerea saltelei la aer curat. Astfel se previne dezvoltarea mucegaiului si acumularea unei mari concentratii de umiditate in saltea.
  7. Schimbati pozitia saltelei lunar in primele 6 luni (de la cap - la picioare). Recomandam, de asemenea, pozitionarea regulata a saltelei in picioare, pentru stabilitatea formei.
  8. Evitati asezarea saltelei pe un suport ce nu permite aerisirea. Acest lucru va conduce la acumularea de umiditate in partea inferioara si la aparitia mucegaiului.
  9. Produsul nu este destinat folosirii in medii umede. Evitati scurgerea de lichide si acumularea de umezeala in saltea.
  10. Nu recomandam curatarea umeda si uscarea cu fierul.
  11. Pentru a prelungi durata de viata a saltelei, va recomandam achizitionarea husei de protectie Dormeo. Husa poate fi usor intretinuta, permitand spalarea in masina de spalat.

Materialele prezentate pe site-ul Dormeo sunt pentru scop informativ si educational si nu sunt destinate sa inlocuiasca examenele medicale.

Utilitatea sfaturilor si recomandarilor noastre depinde de starea dumneavoastra de sanatate.

SC Studio Moderna SA declara pe proprie raspundere ca produsele comercializate corespund documentatiilor de executie ale fabricantilor, fapt atestat prin certificatele de calitate emise de producatori.

SC Studio Moderna SA acorda o garantie comerciala pe o  perioada de 30 de zile pentru produsele de larg consum si cele gonflabile, de 6 luni pentru produsele de fitness si de 12 luni pentru articolele de folosinta indelungata. Perioada garantiei comerciale este stipulata si in instructiunile de utilizare  Garantia acordata nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Defectele aparute dupa termenul de garantie, insa nu mai tarziu de 2 ani de la achizitionare, ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre serviciul post-vanzare, se repara gratuit de SC Studio Moderna SA.

Modalitati de asigurare a garantiei:

Garantia se acorda pentru produsele comercializate de SC Studio Moderna SA ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai. Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere si manipulare cat si a interventiei neautorizate asupra acestora.

Orice reclamatie va fi insotita de datele de indentificare ale consumatorului, factura fiscala (copie), de certificatul de garantie si de chitanta eliberata de catre operatorul de servicii postale (curier), in cadrul termenului de garantie mentionat in instructiunile de utilizare ale produsului.

SC Studio Moderna SA se obliga ca, dupa receptionarea produsului reclamat ca defect, sa procedeze la solutionarea reclamatiilor considerate intemeiate, in termen de 15 zile calendaristice, prin una din urmatoarele masuri reparatorii:

  1. repararea produsului;
  2. inlocuirea produsului cu altul identic.

Daca repararea sau inlocuirea produsului sunt imposibile, consumatorulare dreptul la rezolutiunea totala sau partiala a contractului, dupa caz, si respectiv la restituirea contravalorii totale sau partiale a produsului.

 In cazul  unui defect (defect – produs aflat in garantie) returnati doar produsul in cauza la oficiul postal : O.P-83, C.P.-42, Sector 6, Bucuresti.

Pentru reclamatii si service post-vanzare va rugam sa va adresati la telefon 021 – 301.72.72. Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in  in O.G.21/1992 republicata, cu modificarile ulterioare, privind protectia consumatorilor, Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Unitatea Service: SC Studio Moderna SA, punct lucru: Comuna, Joita, judetul Giurgiu, Romania, cladirea nr. DC 1B situata in Prologis Park Bucharest A1.

Asistenta telefonica gratuita
x
Asistenta telefonica gratuita
Un consultant este pregatit sa raspunda intrebarilor tale legate de produsele care te intereseaza. In plus, te poate ajuta sa navighezi pe site si iti poate acorda asistenta la cumparaturi.

Te rugam sa iti treci numarul de telefon mai jos si te sunam imediat!

Apelul nu te costa nimic!

Suna-ma!