Nu ai nici un produs in cos.

Intra in

Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Agent call center - locatii: Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

  • Esti la inceput de drum si iti doresti o cariera in vanzari?
  • Vrei sa inveti si sa te dezvolti pe plan personal si profesional?
  • Iti doresti sa lucrezi intr-una dintre cele mai mari companii multimationale de vanzari directe?
  • Ne dorim sa cresti alaturi de noi!

Responsabilitati:

  • Preluarea si efectuarea de apeluri catre clientii companiei si propunerea de oferte adaptate nevoilor acestora.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonusuri salariale + bonuri de masă)
  • Un mediu de lucru stabil, dar si un colectiv tanar si ambitios
  • Program de lucru flexibil: part-time sau full-time
  • Servicii medicale asigurate

Shop Assistant - locatii: Bucuresti, Cluj, Oradea, Braila, Buzau, Brasov, Bacau

Construieste-ti o CARIERA IN RETAIL!
E timpul sa faci parte din echipa noastra de vanzari TOP-SHOP si DORMEO HOME!

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si relationare
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti
  • Capacitate de invatare rapida si adaptare
  • Cunostinte de MS. Office

Responsabilitati:

  • Consilierea clientiilor, prezentarea produselor si a ofertelor
  • Aranjarea produselor in vitrina, in magazin si pe rafturi
  • Mentinerea ordinii si curateniei la locul de munca

Beneficii:

  • Program full-time, flexibil in ture
  • Salariu fix + bonuri de masa + bonusuri din vanzari
  • Loc de munca stabil si training-uri de dezvoltare personala si profesionala

Contabil junior

Cerinte:

  • Absolvent ASE - Facultatea de Contabilitate/Finante;
  • Experienta: minim 1 an;
  • Cunostinte limba engleza scris si vorbit: nivel mediu;
  • Cunoştinţe aprofundate de contabilitate;
  • Cunostinte Excel: nivel mediu;
  • Persoana organizata, atenta la detalii, rezistenta la stres, cu initiativa, capabila de a lucra independent.

Responsabilitati:

  • Inregistreaza in evidenta contabila registrele de casa primite de la magazine inclusiv documentele care stau la baza cheltuielilor efectuate de magazine: facturile fiscale, chitante, bonuri de casa, deconturi angajati;
  • Verifica daca documentele primite de la furnizori respecta cerintele de forma impuse de lege, daca sunt corecte din punct de vedere aritmetic;
  • Printeaza zilnic registrele de casa si arhiveaza documentelor inregistrate;
  • Verifica registrele de casa primite de la magazine si corecteaza erorile.

Beneficii:

  • Training de specialitate;
  • Mediu de lucru tanar si dinamic;
  • Oportunitati de promovare profesionala;
  • Pachet salarial atractiv.

Lucrator Depozit

Cerinte:

  • Experienta de munca in depozit
  • Disponibilitate pe termen lung
  • Atitudine pozitiva
  • Rezistenta la stres
  • Disponibil la program prelungit (la nevoie)
  • Capacitate de lucru in echipa

Responsabilitati:

  • Receptia si verificarea marfurilor sosite in depozit
  • Incarcarea/descarcarea marfurilor in/din autovehiculele de livrare
  • Manipularea si asezarea produselor in spatiile special destinate
  • Pregatirea marfurilor pentru expediere

Beneficii:

  • contract de munca pe perioada nedeterminata
  • salariu motivant
  • transport asigurat
  • Traseu Bucuresti-Bolitin Deal (de la statia de metrou Pacii)
  • Traseul Ogrezeni-Bolintin Vale – Poenari – Trestieni – Ulmi – Ghionea
  • Traseul Buturugeni – Zorile – Gradinari – Tantava - Mihai Voda - Bolintin Deal

Program 8 ore: 7 - 16/ 12- 21 de luni pana vineri.
Locatie depozit Studio Moderna (Top Shop) , Bolintin Deal (CT Park Bucharest West - km 23, A1 )

Audio-video producer

Requirements:

  • Bachelor’s degree in Journalism, Communication and/or Human Sciences and/or media related domain
  • 3 years’ experience in TV stations, media, advertising agencies or video production (commercials, TV shows, production houses, etc)
  • Excellent verbal and copy writing skills
  • Creativity, ability to conceptualize ideas
  • Good understanding of all various jobs involved in creating commercials, film, TV shows
  • Knowledge of all aspects of video production: writing, producing, shooting, editing, sound, video graphic design, production equipment
  • Precise attention to detail and methodical approach of work
  • Ability to multitask and meet deadlines with strong organizational skills
  • Diplomacy and sensitivity; excellent inter-personal skills
  • MS. Office
  • Current knowledge of the Audio-Visual legislation, regulations, and associated procedures, including Copyright, Data Protection, Public Liability, etc.

Responsibilities:

Part of Marketing Department; based on brief, he/she must produce various types of TV commercials (TV shopping and prime time formats) related with target clients and company standards.
Develop scripts, proposals and final versions.
To be involved in all aspects of the filming in every stage of the project, as follows (but not limited to):

  • Provides logistical breakdowns of scripts, detailing all aspects of production requirements
  • Preparing production schedules or script breakdowns to confirm that sufficient time and other resources have been allocated for all aspects of the production process
  • Coordinating end ensuring a smooth collaboration with the external Studio team – director, DOP, producer, editor, graphic designer etc.
  • Dealing with issues and concerns of the cast and crew
  • Participate in location selections for shootings
  • Actively participate in the shootings and ensure that the final outcome meets the desired quality standards
  • Transcripts interviews materials, in order to finalize the demanded stories
  • Assisting and coordinating the whole editing process of the filmed materials, the graphic designs, music etc.

Benefits:

  • A competitive salary package
  • Opportunity to grow in a challenging and diverse business
  • Inspiring and dynamic, a career with us means staying ahead of the competition, bringing outstanding results and moving quickly as well as being part of great of people to work with and providing the world with brands and products you’re proud of

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Emilia Harabagiu (29 de ani)

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Costin Ghiauru (28 de ani)

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Distribuie pe:

Asistenta telefonica gratuita
x
Asistenta telefonica gratuita
Un consultant este pregatit sa raspunda intrebarilor tale legate de produsele care te intereseaza. In plus, te poate ajuta sa navighezi pe site si iti poate acorda asistenta la cumparaturi.

Te rugam sa iti treci numarul de telefon mai jos si te sunam imediat!

Apelul nu te costa nimic!

Suna-ma!