Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Demand Planner – Bucuresti

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Minimum 1 an experienta relevanta;
  • Capacitate de analiza si sinteza foarte buna;
  • Foarte bune cunostinte de operare PC (MS Excel la nivel avansat);
  • Mod de lucru organizat, orientat spre rezolvarea problemelor;
  • Atentie distributiva, rigurozitate in munca cu cifrele;
  • Abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa;
  • Cunostinte in vanzari sau gestionare stocuri de marfa;
  • Limba engleza – nivel avansat.

Responsabilitati:

  • Defineste, seteaza si se ocupa de mentenanta promotiilor in sistem pe baza forecastului de vanzare și a campaniilor de marketing;
  • Respecta termenele limita de setare a datelor pentru stoc in sistem conform cerintelor de planificare;
  • Impreuna cu departamentul de vanzari intocmeste prognoze de stoc cat mai exacte;
  • Verifica daca stocurile din promotii sunt optime, recalculeaza si modifica stocurile daca apar informatii noi;
  • Identifica si comunica oportunitati de reducere a stocului;
  • Colaboreaza cu departamentele marketing, vanzari, marketing, operational si IT pentru proiecte legate de dezvoltarea unui pachet promotional nou;
  • Intocmeste rapoartelor specifice jobului (overstock, out of stock… etc), saptamanal, bisaptamanal si trimestrial;
  • Colaboreaza in permanenta cu departamentul de vanzari pentru a asigura stocul necesar de marfa la nivel national.

Junior Buyer – Bucuresti

Cerinte:

  • nivel bun de limba engleza;
  • jucator de echipa;
  • abilitati de management al clientilor;
  • atentie la detalii si abilitati analitice;
  • Mod de lucru organizat, orientat spre rezolvarea problemelor;
  • aptitudini excelente de negociere;
  • aptitudini de cercetare si cunoastere a pietei.

Responsabilitati:

  • Mentinerea unui nivel bun a stocului si previzionarea cererilor clientilor;
  • Analiza pietei pentru a ramane la curent cu ceea ce se vinde in prezent si tendintele viitoare;
  • Negocierea cu furnizorii pentru a obtine cele mai bune preturi si pentru a programa livrarile;
  • Selectarea de produse noi si revizuirea celor vechi;
  • Negocierea contractelor si negocierea prețurilor;
  • Gasirea furnizorilor potriviti si asigurarea livrarii produselor la timp;
  • Abilitati de interpretare a rapoartelor si controlul stocurilor;
  • Gestionarea, prelucrarea si transmiterea de comenzi pentru instructiuni, cataloage etc.
  • Mentinerea relatiilor cu furnizorii existenti si identificarea unora noi.

Agent Telemarketing – Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

Nu ai deloc experienta dar esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?
Iti place sa vorbesti mult la telefon?
Iti atingi mereu obiectivele?
Vino si creste alaturi de noi!

Ai experienta profesionala dar vrei mai mult?
Vino si dezvolta-te alaturi de noi si poti avea o cariera de succes in vanzari si in relatiile cu clientii!

Responsabilitati:

  • Prezentarea, vanzarea, promovarea prin telefon a produselor companiei;
  • Dezvoltarea relatiei cu clientii (fidelizare, up-selling, cross-selling);
  • Participarea la atingerea targetelor de vanzari.

Beneficii:

  • Posibilitatea de a castiga cat doresti (salariu fix + bonusuri + tichete de masă);
  • Experienta valoroasa intr-o companie multinationala de vanzari directe de succes;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program de lucru flexibil;
  • Traininguri, competitii si concursuri motivationale;
  • Excursii internationale cu cei mai performanti colegi;
  • Oportunitati de avansare si promovare in cariera.

Customer Care Agent – Bucuresti

Cerinte:

  • Sa stii sa zambesti;
  • Sa ai studii medii si cunostinte de operare PC;
  • Sa stii sa comunici;
  • Sa fii foarte organizat;
  • Sa fii dispus sa inveti;
  • Sa ai capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan;
  • Sa stii limba engleza la nivel conversational;
  • Daca ai experienta minim 6 luni in relatia cu clientii este excelent!

Responsabilitati:

  • Preluarea si tratarea solicitarilor telefonice ale clientilor;
  • Solutionarea reclamatiilor inaintate de catre client in scris si/sau la telefon;
  • Procesarea actelor necesare pentru inlocuirea si returul produselor companiei in cel mai scurt timp posibil;
  • Tinerea evidentei reclamatiilor si sesizarilor clientilor companiei cu respectarea metodologiei specifice.

Beneficii:

  • Salariu fix si bonusuri de performanta – pe baza unor KPI’s;
  • Tichete de masa;
  • Servicii medicale la o clinica privata;
  • Atmosferă de lucru placuta;
  • Posibilitatea de promovare si crestere la nivel national si international.

Lucrator Depozit – Bolintin-Deal

Cerinte:

  • Experienta de munca in depozit
  • Disponibilitate pe termen lung
  • Atitudine pozitiva
  • Rezistenta la stres
  • Disponibil la program prelungit (la nevoie)
  • Capacitate de lucru in echipa

Responsabilitati:

  • Receptia si verificarea marfurilor sosite in depozit
  • Incarcarea/descarcarea marfurilor in/din autovehiculele de livrare
  • Manipularea si asezarea produselor in spatiile special destinate
  • Pregatirea marfurilor pentru expediere

Beneficii:

  • contract de munca pe perioada nedeterminata
  • salariu motivant
  • transport asigurat
  • Traseu Bucuresti-Bolitin Deal (de la statia de metrou Pacii)
  • Traseul Ogrezeni-Bolintin Vale – Poenari – Trestieni – Ulmi – Ghionea
  • Traseul Buturugeni – Zorile – Gradinari – Tantava - Mihai Voda - Bolintin Deal

Program 8 ore: 7 - 16/ 12- 21 de luni pana vineri.
Locatie depozit Studio Moderna (Top Shop) , Bolintin Deal (CT Park Bucharest West - km 23, A1 )

Manipulant marfuri – Bolintin-Deal

Cerinte:

  • Experienta de munca in depozit reprezinta un avantaj
  • Atitudine pozitiva
  • Rezistenta la stres
  • Cunostinte in activitati comerciale
  • Capacitate lucru in echipa

Responsabilitati:

  • Receptia si verificarea mărfurilor sosite în depozit
  • introducerea documentelor de insotire a marfii in sistemul de gestiune sau generarea lor in momentul livrarii
  • Pregătirea mărfurilor pentru expediere

Beneficii:

  • salariu motivant
  • contract de munca pe perioada nedeterminata
  • transport asigurat din:
    Bucuresti (de la statia de metrou Pacii)
    Traseul Ogrezeni-Trestieni-Ghionea
    Traseul Mihailesti-Cornetu-Bragadiru-Rosu
  • program 8 ore: 7 - 16 / 12- 21 de luni pana vineri
  • locatie – depozit Studio Moderna (Top Shop, Dormeo, Delimano) , Bolintin Deal ( Complex Prologis – km 23 A1 )

Media Planner – Bucuresti

Cerinte:

  • very good communication and interpersonal skills;
  • result and detailed oriented;
  • strong analytical and organizing abilities;
  • very good time management skills;
  • strong logical and mathematical abilities;
  • advanced computer skills (Microsoft Office, especially Excel);
  • advanced command of written & spoken English;
  • working under pressure abilities;
  • good general knowledge about the Romanian TV media industry;
  • good knowledge of advertising and marketing
  • relevant experience in media analysis.

Responsabilitati:

  • Analyze media marketplace and identify opportunities (market, competitors)
  • Implementation of media campaigns following the goal of maximum profitability/reaching highest audience.
  • Maintain precise spending estimates and upgrade
  • Statistics: weekly reports for results and trends
  • Develop and promote strong media promotion plans

Operator date Call Center – Bucuresti

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Bune cunostinte de operare PC;
  • Orientare catre rezultate;
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati excelente de comunicare si ascultare activa;
  • Capacitate de invatare rapida;
  • Bune capacitati de planificare si organizare;
  • Atitudine pozitiva si proactiva;
  • Spirit de echipa.

Responsabilitati:

  • contactarea telefonica a clientilor companiei;
  • introducerea si validarea de date in softul informatic al companiei;
  • completari/modificari/corectii ale datelor deja introduse in soft;
  • respectarea termenelor limita si a procedurilor specifice.

Beneficii:

  • Salariu motivant (salariu fix + bonuri de masa + bonusuri de performanta);
  • Servicii medicale asigurate;
  • Posibilitati de avansare in cariera;
  • Mediu de lucru dinamic intr-una dintre cele mai mari companii multinationale de vanzari directe.

Operator introducere date – Bolintin-Deal

Cerinte:

  • Experinta de lucru cu softuri de gestiune la nivel de depozit sau pe o pozitie similara;
  • Abilitate de invatare rapida a sistemului de lucru;
  • Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Excel) nivel mediu;
  • Seriozitate, implicare, flexibilitate, spirit de echipa.

Responsabilitati:

  • Emitere avize de predare-primire;
  • Verificarea facturilor, stocuri, stadiul coletarii si livrarii;
  • Conservarea informatiilor si arhivarea acestora;
  • Administrarea arhivei conform criteriilor stabilite;
  • Alte activitati specifice de arhivare;

Personal Curatenie – Bolintin-Deal

Cerinte:

  • Responsabilitate, implicare si corectitudine la locul de munca
  • Dinamism
  • Aspect ingrijit
  • Atentie sporita la detalii
  • Relationare buna cu membrii echipei
  • Disponibilitate de lucru in schimburi

Responsabilitati:

  • Spala si sterge geamurile, aspira praful, matura si spala podeaua periodic;
  • Efectueaza dezinfectia curenta a pardoselilor, peretilor si grupurilor sanitare;
  • Curata si dezinfecteaza zilnic baile si WC-urile cu materialele si ustensiile folosite numai in aceste locuri;
  • Curata si dezinfecteaza, ori de cate ori este nevoie, vasele in care se depoziteaza si transporta gunoiul;
  • Foloseste corect solutiile de curatenie;
  • Se incadreaza in timpul de lucru;

Beneficii oferite:

  • servicii medicale la o clinica privata;
  • tichete de masa;

Retail Area Sales Manager – Bucuresti

Cerinte:

  • 1-2 years of administrative experience
  • 1 year experience in stock optimization
  • A positive attitude, energy and professionalism
  • Good level of English
  • Strong oral and written communication skills
  • Excellent organization skills and attention to detail
  • Excellent knowledge of Microsoft Office
  • Proven initiative and adaptability to changing demands
  • Ability to respond to a variety of multiple tasks
  • Ability to work in a fast paced environment
  • Ability to work independently, as well as part of a team
  • Flexibility and effective problem solving
  • Ability to organize and coordinate work efficiently and to set priorities

Responsabilitati:

  • Provide day-to-day assistance to Retail department on operational issues
  • Collect monthly sales reports from all retail locations
  • Assist in the preparation of regularly reports
  • Provide general administrative support for all retail correspondence
  • Keeps record and organize as necessary of different data files (contracts, different situations and reports etc.)
  • Schedule appointments and maintain calendars, schedule conference rooms and trainings Participate in Retail meetings and trainings as required
  • Act as the point of contact for all departments
  • Optimize stock levels
  • Perform other duties as assigned

Shop Assistant – Cluj, Bucuresti, Galati, Sibiu, Timisoara, Brasov, Targu Mures, Iasi, Ploiesti, Oradea, Piatra Neamt, Suceava Ramnicu Valcea, Bistrita

Daca te-ai saturat de job-uri care nu te pun deloc in valoare si iti doresti sa ai sansa sa cresti profesional, te invitam sa faci parte din echipa noastra!
Ne marim echipa si cautam colegi noi pentru magazinele noastre din tara.

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti;
  • Capacitate de invatare rapida si adaptare;
  • Cunostinte de MS Office.

Responsabilitati:

  • Vanzarea/promovarea produselor companiei si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de customer service;
  • Implementarea in magazin a campaniilor desfasurate de divizia retail;
  • Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului;
  • Aplicarea celor mai bune practici in vederea atingerii obiectivelor lunare;
  • Participarea la inventarierea produselor aflate in gestiunea magazinului;

Beneficii:

  • Program full time, flexibil in ture;
  • Salariu fix motivant + bonuri de masa + bonusuri atractive din vanzari;
  • Loc de munca stabil si training-uri de dezvoltare personala si profesionala.

Stivuitorist – Bolintin-Deal

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Experienta relevanta pe functia de Stivuitorist si in special experienta pe stivuitor de tip Reachtruck si VNA;
  • Capacitatea de lucra in echipa;
  • Atestat ISCIR;
  • Descrierea jobului.

Responsabilitati:

  • Transportul marfii in interiorul depozitului, cu ajutorul stivuitorului;
  • Aranjarea marfurilor la raft cu respectarea regulilor interne de siguranta a muncii si mentinerea curateniei;
  • Verificarea tehnica periodica a utilajului care i-a fost incredintat, pentru a se asigura ca acesta functioneaza in parametri optimi.

Beneficii:

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Pachet salarial motivant ( salariu fix+bonuri de masa ) cu cresterea salariului la 3 si 9 luni;
  • Asigurare medicala privata la clinica Medlife;
  • Programul este in ture ( 7.00-16.00 si 12.00-21.00 de luni pana vineri);
  • Locatia depozitului este in Bolintin-Deal, km 23 - asiguram transportul din zona Turbotequila Militari ( statia metrou Pacii ) sau din zonele Ogrezeni, Trestieni, Buturugeni.

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Emilia Harabagiu (29 de ani)

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Costin Ghiauru (28 de ani)

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Prelucrare date in scopuri de recrutare

Prin aplicarea la anunturile de angajare ale Studio Moderna, sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale (nume si prenume, adresa, telefon, email, data si locul nasterii) sa fie prelucrate de SC STUDIO MODERNA S.A., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr 319L, Cladirea Paris, Corp A1, parter, sector 6, CUI 15065733, inregistrata la Registrul Comertului J40/12581/2002, operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP sub nr. 327. Prelucrarea va avea ca scop stocarea datelor in baza de date si procesarea acestora in scopuri de recrutare.

Prezentul acord este valabil pe o perioada nelimitata, pana la eventuala sa revocare. Pe perioada procesarii beneficiati de drepturile prevazute de legea 677/2001 cat si de Regulamentul UE 2016/679, beneficiati de dreptul de acces, de rectificare sau stergere a datelor, restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii precum si a dreptului la portabilitatea datelor, dreptul de a formula plangeri in fata autoritatii de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa societatii mentionata mai sus cat si la adresa dpo.ro@studio-moderna.com. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei si autoritatii locale ANSPDCP.

Distribuie pe: